fbpx

Tiru Bagaimana Wanita Ini ‘Double’-Kan  Jumlah Sales Ketika PKP

Ibu anak dua ini baru sahaja mulakan bisnes tak sampai setahun. Tapi, sales Jun 2020 yang lepas dah capai RM 200 ribu dan pada 6 bulan pertama berbisnes konsisten capai jualan RM 100 ribu ++. Apa yang wanita ni buat? 

Walaupun baru 4 bulan bisnes…

Impiannya besar, baru 4 bulan bisnes beliau dah berhasrat nak kembangkan bisnes. Semudah itu sahaja. Beliau tak nak berbisnes cukup sekadarnya hanya lepas keperluan harian. Growth mindset seperti ini yang perlu diterapkan dalam kepala semua usahawan. 

Dengan saranan rakannya, Datin Thalia sertai seminar Grow Your Business by Hasbul Brothers pada November 2019 dan terus join The Protege. 

Impaknya, bermula dengan seorang staff kini selepas setahun dah bertambah seramai 4 orang dengan capaian sales luar biasa untuk umur bisnes yang setahun jagung. Ini yang wanita ini buat dengan bantuan nasihat daripada kami:

Video testimoni

Lambakan produk kesihatan dan kecantikan di pasaran internet dan offline kini buatkan pelanggan ada terlalu banyak pilihan dan testimoni. Jadi, apa panduan pelanggan untuk rujuk video testimoni produk mana yang paling boleh dipercayai? Itu antara tips yang kami tekankan dalam setiap video testimoni produk keluaran Datin Thalia.

Mencari staff yang betul

Nak pastikan bisnes jana sales luar biasa, perlu ada keupayaan dan kemahiran mencari staff yang luar biasa juga bukan staff yang buat kerja seadanya hanya untuk gaji di hujung bulan. Jadi, kami bantu Datin Thalia untuk memilih staff yang berkemampuan dengan tugasan yang diberi. 

Konsisten buat Live

Ketika PKP, sales bisnes Datin Thalia melonjak naik dua kali ganda daripada sebelumnya sebab beliau konsisten buat Live sejak awal berbisnes. Jadi, secara tak langsung kepercayaan pelanggan terbina dan dengan masa lapang ketika PKP pelanggan terus buat pembayaran tanpa perlu dipengaruhi lagi. Jadi, jangan pandang rendah kuasa konsistensi!

Apa khabar bisnes anda ketika PKP dulu? Cuba tiru cara wanita hebat ini buat untuk gandakan jualan ketika PKP kerana sekarang Melbourne, Australia sedang Lockdown kali ke dua. Nauzubillah berlaku di Malaysia lagi, tapi usahawan perlu berjaga-jaga! 

 

 

Leave a Reply

Langkah Tepat Untuk Scale-Up Bisnes Anda 10x Ganda!

Nak belajar formula ‘business growth’ (bukan motivasi), dan rahsia kejayaan membina jenama yang bertahan lama? Daftar sebagai VIP Hasbul Brothers untuk terima newsletter bersiri bernilai 4 angka secara PERCUMA!